فرهنگی آموزشی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

شما هم حسرت زندگی دیگران را می‌خورید؟یک ضرب المثل معروف می‌گوید: «پای خود را به اندازه گلیم خودت دراز کن» گویا برخی افراد حد و حدودشان را فراموش می‌کنند و دست به مقایسه‌های بی‌امانی می‌زنند که گاه امان زندگی را می‌برد و فرصت نفس کشیدن را به آن نمی‌دهد. همین خشم‌های انباشته شده از تصورات ناعادلانه از خویش و حسرت خوردن نسبت به آنچه دیگران دارند در روابط اجتماعی بویژه روابط بین زوجین مانند بمب منفجر شده و آنجاست که هر نتیجه‌ای محتمل است و باید منتظر فاجعه‌ای بود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۲
مهدی زینی
وب‌سایت آمریکایی CareerCast، در گزارشی که اخیرا منتشر کرده به بررسی تعدادی از مشاغل پرداخته و از میان آنها پردرآمدترین مشاغل یدی را انتخاب کرده است.
در تحلیل‌های این مشاغل، مواردی همچون سطح مهارت مورد نیاز برای انجام شغل و میزان حقوق و دستمزد پرداختی مدنظر قرار گرفته است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۰
مهدی زینی

برای آگاهی از 5 جمله ای که به طور معمول هنگام خرید لپ تاپ می شنویم ولی الزاما صحیح نیستند، با ماهمراه باشید.وقتی به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب برای خود هستید، نکات زیادی از طرف فروشنده ها به شما گوشزد می شود. گاهی اوقات نکات اشتباهی را مطرح می کنند و گاهی هم مطالبی را که پیشتر به آن ها گفته شده است، طوطی وار برای شما تکرار می کنند.در ادامه به بعضی از مواردی که هنگام خرید لپ تاپ الزاما صحیح نیست یا به اصطلاح غلط های رایج است، می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۶
مهدی زینی

دوره سنی 10 تا 19 سالگی عموماً با عنوان دوره نوجوانی شناخته می شود. تحول طبیعی یک کودک برای تبدیل شدن به یک نوجوان مستلزم تغییرات گوناگونی است. در این دوران علاوه بر تغییرات فیزیکی، دگرگونی های اجتماعی و روانی فراوانی برای نوجوان رخ می دهد؛ از جمله مهم ترین تغییراتی که در این مرحله سنی روی می دهد نیاز فرد به استقلال است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۳
مهدی زینی

لطفاً جهت دانلود کلید اولیه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه(پایه اول) روی لینک دانلود کلیک نمایید.


دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۸
مهدی زینی